Followers

Monday 15 March 2010

sAmBuTaN hAnGaT !

Saya merasakan pertandingan mencipta blog ini mendapat sambutan yang luar biasa di kalangan pelajar SBP Integrasi Pekan. saban hari, bilik komputer sekolah sarat dengan pengunjung yang ingin menyertai pertandingan tersebut termasuklah diri saya sendiri. bagi saya pertandingan sebegini harus di adakan dengan lebih kerap kerana dapat melebarkan sayap para pelajar seluruh Malaysia ke arah teknologi moden pada masa kini.

Di bawah inilah persekitaran bilik komputer SBP Integrasi Pekan. di samping mempunyai infrastruktur yang lengkap, bilik ini juga luas dan selesa. persekitaran seperti ini lebih memudahkan saya untuk mengemas kini blog saya. jalur lebar bukan sahaja saya dapat layari di rumah malahan saya telah dapat melayarinya hanya di sekolah yang lebih menghiburkan bersama sahabat handai.





No comments:

Post a Comment