Followers

Wednesday 17 March 2010

hAsiL kErJa !


Sejak tahun 2006 lagi saya sudah di dedahkan dengan perisian yang boleh mengubah suai gambar mengikut kesukaan kita. banyak perisian-perisian yang sudah saya cuba.antaranya ialah Photoshop, Photostudio, dan yang paling terbaru ialah Picnik. melalui perisian ini, saya dapat menghilangkan jerawat-jerawat kecil yang ada di muka saya, meletakkan kesan-kesan khas dan tulisan2 yang menarik. boleh di katakan kebanyakan gambar yang ingin saya masukkan dalam laman web perlu saya ubah terlebih dahulu. saya juga turut mengubah gambar untuk dijadikan header blog ini. mungkin tak berapa menarik tapi saya telah mencuba. sekali lagi jalur lebar telah memperkenalkan saya dengan perisian-perisian yang menarik untuk saya gunakan.

No comments:

Post a Comment